خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اردبیل خبر داد؛

ثبت بیش از یک میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز درمحورهای مواصلاتی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۶۶۱

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از ثبت بیش از یک میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد.

به گزارش ایلنا، منصور نجف‌قلیزاده در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل-آستارا با بیان اینکه این میزان 10 درصد از کل تردد استان را شامل می شود، افزود: سرعت متوسط استان 73 کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور در جاده توجه کنند.

وی محورهای مشگین شهر –کنگرلو، بران-قره اغاج وهیر-سه راهی فاراب را جزوه محورهای پرتردد تخلف سرعت غیرمجاز استان برشمرد و تصریح کرد:در 1 ماهه گذشته 29 هزار و 953 تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر- کنگرلو،43 هزار و873 تردد در محور بران-قره آغاج و 67 هزار و119 تردد تخلف در محور هیر –سه راهی فاراب ثبت شده است.

معاون فنی وراههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در این مدت ثبت 94 هزار و 865 تردد تخلف سبقت  غیرمجاز را در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل یادآور شد و گفت:در مدت یاد شده 21 هزار و615 تردد در محور آستارا-اردبیل،10 هزار و882 تردد در محور اردبیل-سرچم و7 هزار و206 تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور اردبیل-آبی بیگلو به ثبت رسیده است.

نجف‌قلیزاده  در 1 ماهه گذشته از ثبت 2 میلیون و111 هزار و222 تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد:در مدت یاد شده 157 هزار و378 تردد در محور اردبیل-آستارا،15 هزار و497  تردد در محورآستارا-اردبیل و 77 هزار و712 تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورگرمی- اردبیل ثبت شده است.

وی فعالیت  74 دستگاه تردد شمار برخط ،54 سامانه ثبت تخلفات سرعت و41 دوربین نظارت تصویری رادر محورهای استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه 141 اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز