خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل:

دریاچه گیلارلو ظرفیت مهمی برای گردشگری شهرستان گرمی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۹۷۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: دریاچه گیلارلو ظرفیت مهمی برای گردشگری شهرستان گرمی است و باید یک جشنواره بزرگ برای این منطقه تعریف شود.

به گزارش ایلنا، حسن محمدی ادیب در جلسه با فرماندار شهرستان گرمی، گفت: دریاچه گیلارلو در شهرستان گرمی ظرفیت مهمی برای گردشگری این منطقه است و با همکاری فرمانداری شهرستان و سایر نهادهای مرتبط باید یک جشنواره برای این منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند و لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف کنیم. 

وی تاکید کرد: همچنین لازم است که از اعتبارات شهرستانی برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه تپه دیگه‌ور نیز اعتبار تخصیص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

فرماندار شهرستان گرمی نیز در این جلسه گفت: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جزو اولویت‌های اول در شهرستان گرمی است و در سال‌های اخیر اعتبارات قابل توجهی را به این حوزه تخصیص داده‌ایم. 

حسین مولایی افزود: امسال نیز در چند حوزه از جمله کاوش محوطه دیگه‌ور، برگزاری جشنواره‌ها و معرفی قابلیت‌ها، آموزش صنایع‌دستی، موزه گرمی و جاده‌های گردشگری اعتبارات لازم را برای حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز