خبرگزاری کار ایران

در ۸ ماهه گذشته انجام شد؛

بهسازی و آسفالت ۲۴ کیلومتر از راه‌های روستایی در بیله‌سوار مغان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۱۲۱

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت:۲۴ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان در ۸ ماهه گذشته بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش ایلنا، ضیاء فکری در بازدید از محور جعفرآباد اظهار کرد: در  ۸ ماهه گذشته ۱۲ کیلومتر از پروژه راه روستایی قره دره بهسازی شده که از این مقدار آسفالت ۹ کیلومتر از مسیر اجرا و مابقی مسیر زیرسازی انجام و آماده آسفالت است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یادشده عملیات آسفالت ۲ کیلومتر از پروژه راه روستایی گوردگل – نورالدین اجرا شده و ۳ کیلومتر از عملیات آسفالت راه روستایی اجاق قشلاقی در حال اجرا است افزود:  ۳ ونیم کیلومتر از پروژه راه روستایی آلی کندی نیز آسفالت و راه روستایی شاه تپه سی به طول ۲ ونیم کیلومتر نیز آماده آسفالت است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار از دیگر پروژه های روستایی به بهسازی راه روستایی گلی بلاغ اشاره کرد و خاطرنشان شد: طول کلی پروژه ۷/۵ کیلومتر است که از این مقدار ۷/۵ کیلومتر تراکم بستر و خاکریزی در دولایه انجام شده و مصالح زیر اساس ۷/۵ کیلومتر در یک لایه انجام و مابقی عملیات اجرایی نیز در حال انجام است.

فکری در جهت ارتقای ایمنی راهها، لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار را با استفاده از ۸۵۰ تن آسفالت سرد و گرم یادآور شد و گفت: در ۸ ماهه گذشته در جهت اطلاع رسانی به رانندگان و ملزم کردن آنها به رعایت قوانین راهور در جاده ۲۰۰ عدد علائم اخطاری ، انتظامی و همچنین ۲۵ متر مربع تابلو اطلاعاتی در راههای این شهرستان نصب شده است.

وی حفاظت و صیانت از حریم راه ها را به عنوان سرمایه ملی از وظایف مهم راهداران دانست و تصریح کرد: در این مدت با حضور گشت راهداری در محور‌ها در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۲۴ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ و ۵ مورد ساخت وساز غیر مجاز قلع و قمع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار در ۸ ماهه گذشته از تسطیح و رگلاژ بیش از ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، روستایی، شوسه و مرزی در شهرستان بیله سوارخبر داد و بیان کرد: در این مدت راهداران ۲۲۰ کیلومتر از راههای اصلی و روستایی شهرستان را قنوزنی کرده اند.

وی اتمام عملیات احداث ۴ کیلومتر از باند دوم کمربندی بیله سوارو همچنین لکه گیری و روکش آسفالت قطعه (۱و۲) محور گرمی – بیله سوار را توسط راهداران در ۸ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد:. آسفالت داخل جعفر آباد به طول ۴۰۰ متر وعرض ۱۷ متر اجراء شده وچهار صد متر باقی مانده نیز در صورت آماده شدن زیر سازی توسط شهرداری جعفر آباد اجراء خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز