خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

اگر دخالت نمایندگان در انتصابات تداوم یابد افشاگری خواهم کرد / رجال سیاسی به فکر بهبود معیشت کارگران باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۱۰۳

حبیب کوهی رئیس جبهه پیشرفت،رفاه و عدالت استان اردبیل گفت: در صورت تداوم تحت فشار قراردادن دولت محلی از سوی برخی از نمایندگان، افشاگری خواهم کرد.

حبیب کوهی رئیس جبهه پیشرفت،رفاه و عدالت استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: با انتقاد از شیوه برخورد برخی خودخواندگان گروه‌های سیاسی استان به اختلافات برخی نمایندگان و مسئولان استانی گفت: گروهی خودخواندگان سیاسی با بهره‌گیری از هر اختلافی سعی در تحت فشار قرار دادن دولت جوان و متخصص محلی دارند.

وی پشت پرده این تفکر را تاریکخانه های بنگاه‌های اقتصادی عنوان کرد و گفت: برخی رجال به اصطلاح سیاسی بجای کمک به تولید و تلاش به بهبود معیشت کارگران مثل بختک به جان تولید افتاده اند که مثال بارز آن بحث نفوذ برخی سیاسیون به مجموعه یک کارخانه معروف است که در آن برخی افراد پیگیر منافع سیاسی خود هستند و  برای مردم دل نمی سوزانند.

کوهی خاطر نشان کرد: استاندار فعلی اردبیل جزو نیروهای انقلابی، جوان و متخصص استان است که با همه نیروهای انقلابی در طول انتخابات ریاست جمهوری ارتباط و همکاری صمیمی و  دوستانه داشته و درخواست قانونی از یک دوست نباید به نعره های خصمانه در تریبون های مختلف ختم شود.

این فعال سیاسی در پایان صراحت را شیوه انقلابی توصیف کرد و گفت: در صورت تداوم تحت فشار قراردادن دولت محلی جهت بکارگیری نیروهای رانتی و فاسد و وابسته برخی از نمایندگان اسرار بیشتری را با مردم در میان خواهیم گذاشت.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز