خبرگزاری کار ایران

شهرداری درباره تعلل در ارسال اساسنامه سازمان ها تذکر گرفت/ارسال لایحه غیرمستند به شورا

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۵۷۰

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: از آقای شهردار و معاون ایشان موکدا انتظار دارم در اسرع وقت نسبت به ارسال اصلاح ساختار سازمانی شهرداری اقدام کند، این وقت‎کشی‎ دون شان شما و قابل قبول نیست.

به گزارش  خبرنگار ایلنا، سید حسن رسولی در جریان دویست و سی و هفتمین جلسه صحن شورا در تذکری به شهرداری تهران گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، شهرداری موظف شده حداکثر ظرف سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن مصوبه( ۱۱، ۹، ۱۳۹۸) وفق اساسنامه مصوب نسبت به بازنگری اهداف، ماموریت‎ها، آیین‎نامه‎های مالی- معاملاتی و اداری و استخدامی کلیه سازمان‎های تحت پوشش اقدام کرده و طی لوایح تقدیمی، مصوبات قانونی مربوطه را از شورای اسلامی شهر تهران دریافت کند.

او ادامه داد: متاسفانه با گذشت تقریبا ۹ ماه از موعد مذکور نه تنها اقدامی صورت نگرفته است، بلکه با ارسال لایحه‎ غیر مستند که کلیات آن با رای اکثریت اعضا رد گردید، نسبت به اجرای مصوبه مذکور تعلل می‎گردد. 

رسولی در پایان گفت: بر این اساس برای آخرین بار نسبت به بی‎توجهی صورت گرفته، تذکر داده و از آقای شهردار و مهندس امامی موکدا انتظار دارم در اسرع وقت نسبت به انجام این وظیفه اقدام گردد. اصلاح ساختار سازمانی شهرداری، سازماندهی سازمان‎ها و شرکت‎های تابعه به منظور ارتقاء انضباط  اداری و مالی یکی از تکالیف قانونی و مشترک ماست، این فرافکنی‎ها و وقت‎کشی‎های صورت گرفته دون شان شما و قابل قبول نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز