خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۱۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانی سراوان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۴۸۱

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۴۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله ۲۱ کیلوگرم شیشه توسط مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان طی یک عملیات مقتدرانه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار رضا شجاعی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، طی یک عملیات به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک کشور دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت. 

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران دلاور مرزبانی استان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند، طی یک عملیات مقتدرانه محموله موادمخدر را کشف کنند. 

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب موادمخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو وارد کشور کنند، در این امر ناکام ماندند و مرزداران موفق شدند طی این عملیات ضربتی، ضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ و توقیف یک دستگاه خودرو، ۱۲ راس دواب و مقدار ۴۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۲۱ کیلوگرم شیشه و ۳۸۹ کیلوگرم تریاک را کشف کنند. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، شجاعی در پایان از همکاری خوب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و همچنین مرزنشینان عزیز با مجموعه مرزبانی و نقش مؤثر آنان در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرزهای سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز