خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

دشمنان می‌خواهند موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۴۷۸

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که امنیت مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند.

به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی که در محل ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور و به میزبانی معاونت حقوقی و امور دولت و مجلس فراجا برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا خیرمقدم و خوش‌آمد می‌گویم به کسانی که در دورانی در سنگر دفاع مقدس همراهشان بودیم و امروز نیز در سنگری دیگر برای آبادانی کشور در کنار آن‌ها هستیم. 

وی با بیان این که شغل حساس و سختی بر عهده معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی قرار دارد که بتوانند به نوعی تمشیت کنند که ثمرات آن برای سازمان‌ها و مردم باشد، عنوان کرد: قطعا دقت در انجام وظیفه با حساسیت و رعایت سر فصل‌ها سودی حاصل می‌کند که ثمرات آن امنیت روانی جامعه را فراهم و ماحصل آن برای مردم مفید است. 

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور افزود: امروز امنیت در همه کشور‌ها دارای ابعاد مختلفی است که با توجه به شرایط زمانی و مکانی اولویت‌های آن تغییر می‌کند و این ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و جانی است. 

رادان با بیان این که یکی از کارویژه‌های هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود، اظهار داشت: دشمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان را تسخیر کند و جامعه را ناامن جلوه دهد. 

وی با بیان این که دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، افزود: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع کاملا اجتماعی و فرهنگی است، ولی هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد. 

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر این که امنیت، محصول کار جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست، افزود: برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تاثیرگذار همه این‌ها می‌شود امنیت که باید آن را حفظ کنیم و ارتقا بخشیم. 

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهدند که دشمن تا پشت درب خانه‌های ما آمده و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم. 

رادان همچنین تاکید کرد: امروز فراجا ۴۰ ماموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این ماموریت‌ها ۱۰ الی ۱۵ پیش نیاز دارد یعنی باید این‌ها باشد تا بتوان آن ۴۰ ماموریت را به درستی انجام داد و یکی از این‌ها برخورد با بی‌حجابی است. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، در این نشست معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فراجا و تعدادی از معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها نیز به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز