خبرگزاری کار ایران

شهرداری تمایلی برای بررسی دقیق لوایح عوارضی ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۹۲۰

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران به شهرداری تهران درخصوص ارسال لوایح عوارض شهری به شورا تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا زهرا نژاد بهرام در جریان یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: نحوه ارائه لوایح عوارض شهری به گونه‌ای بود که امکان و وقت رسیدگی مناسب توسط اعضای شورای شهر وجود نداشت.

او تاکید کرد که ارائه چهار لایحه یک فوریتی عوارض در یک هفته گذشته و انتظار رسیدگی و تصویب آن تا روز ۱۳ بهمن که آخرین فرصت برای ارسال به مراجع مربوطه است، صحیح نیست.

نژادبهرام ادامه داد: این نوع ارسال لایحه عوارض در حوزه‌های شهرسازی، حمل و نقل و محیط زیست به معنی آن است که تمایلی به رسیدگی دقیق برای ارسال لوایح عوارضی توسط شورا وجود ندارد.

او تاکید کرد: این نوع ارسال لوایح، شورا را با دشواری‌هایی همراه می‌کند و این پیام را برای افکار عمومی دارد که در این مقطع دشوار، شورا به وظایف خود به درستی عمل نکرده و خواهان آن هستم که این نوع ارسال لوایح عوارضی فوریتی متوقف شود.

نژاد بهرام همچنین در تذکر دیگری به شهردار تهران گفت: قرار بر این بود هیچ پروژه حمل و نقلی (ایستگاهی) بدون آسانسور بهره برداری نشود اما به رغم نصب آسانسورها در دو ایستگاه بسیج و محمدیه، متأسفانه این آسانسورها پس از گذشت ۶ ماه از افتتاح قابل بهره برداری نیستند و عملاً برای استفاده از افراد دارای معلولیت مناسب سازی نشده اند.

وی گفت: قرار بر این بود در توافقی بین شهرداری و شورای شهر قرار بر این بود تا پایان سال ۴۸ آسانسور در ایستگاه‌های مترو نصب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز