خبرگزاری کار ایران

محمد هاشمی:

هیچ نقشی در خریدو‌فروش سوخت ندارم

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۷۳۵

همسر ابتکار با بیان فعالیت‌های خود در خصوص مطالعه بر روی پدیده ترشی هوا تاکید کرد که در زمینه واردات و دلالی سوخت هیچ نقشی ندارد.

محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص مطالعات خود درباره پدیده «ترشی هوا» و در توضیح این پدیده گفت: تمامی مشتقات نفتی و گازها به دلیل مشتقات سولفوره، دارای ترشی‌های متفاوتی هستند، گاز سولفید هیدروژن و  SO2 و SO4H2وSO3  و ... خطرناک‌ترین مشتقاتی هستند که باید از مواد نفتی و گازی به صورت حداکثری جدا شوند.

وی ادامه داد: این گازهای جدا شده اکثرا در فلرها سوزانده می شود و یا به صورت مستقیم رهاسازی می‌شود و تتمه سولفور هم در سوخت سوزانده می شود. برای این مورد اصطلاح Max  Degassing  یا گاز زدایی حداکثری به روش اکسیداسیون و دوره ماند بیشتر، روشی ثبت اختراعی و نوآورانه‌ای است که با شیوه خاص و منحصر به فرد به عنوان یک دانش فنی بر روی آن کار صورت گرفته و چندین تقدیر و جایزه بین‌المللی هم به خود اختصاص داده است.

هاشمی در ارتباط با این مساله که گفته می‌شود؛ وی در واردات و دلالی سوخت مشارکت دارد، اظهار کرد: اینجانب کارم مهندسی است، نه قاچاقچی سوختم و نه دلال. صراحتا گفته‌ام شغل من مهندسی است، نه دلالی و خرید و فروش سوخت و نه قاچاق سوخت هیچگونه سابقه، تخصص و فعالیتی در این زمینه نداشته و ندارم.

وی در پایان تصریح کرد: آنهایی که مرا دقیقا می‌شناسند و از کارهایم مطلع‌اند به خوبی می‌دانند که فعالیت روزانه من چگونه است؛ اینکه بگویم در فعالیت‌های دلالی و قاچاق سوخت نبوده‌ام و عده‌ای  بگویند؛ نه قبول نداریم، کاری نمی‌شود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز