خبرگزاری کار ایران

نامگذاری ۸۳ معبر بهشت زهرا(س) به نام مناطق عملیاتی دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۸۴۷

طرح نامگذاری ۸۳ معبر گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به نام مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سی‌امین هفته از پویش «دوشنبه‌های تعالی» رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، طرح نامگذاری معابر گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران سازمان بهشت زهرای شهرداری تهران و همچنین خانواده‌های معظم شهدا در سی‌امین هفته از پویش «دوشنبه‌های تعالی» رونمایی شد.

جواد تاجیک، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در این مراسم با اشاره به هدف اجرای این طرح گفت: معابر شهری معمولا به نام شهدایی که در آن نقاط سکونت داشته‌اند، مزین می‌شوند؛ اما ساکنان گلزار شهدا بهشت زهرا (س) خود همگی شهید هستند، لذا تصمیم گرفته شد نام منطقه عملیاتی و محل شهادت شهدا بر روی معابر گذاشته شود.

وی افزود: غیر از نامگذاری معابر گلزار شهدا به نام مناطق عملیاتی، چهارراه‌ها، میادین، صحن‌ها، اماکن و درهای گلزار نیز در گام بعدی به نام عملیات‌ها و یگان‌های دوران دفاع مقدس نامگذاری می‌شود.

تاجی با اشاره به طرح مشترک بهشت زهرا (س) و بنیاد شهید برای گویاسازی گلزار شهدا، خاطرنشان کرد: نامگذاری معابر گلزار اولین قدم برای معرفی و آشنایی بیشتر زائران با شهدا و دفاع مقدس است و در قدم‌های بعدی شرح و عکس مناطق، عملیات‌ها، یگان‌ها و حماسه‌های شهدا، در کنار تابلوهای نامگذاری معابر قرار داده می‌شود.

محمد علوی، مدیر گلزار شهدای بهشت زهرا (س) نیز در این مراسم گفت: نامگذاری معابر در قطعات گلزار شهدا پس از مشورت با برخی پیشکسوتان جهاد و شهادت انجام شده است.

وی افزود:‌ نام معابر گلزار شهدا بر اساس فراوانی منطقه عملیاتی محل شهادت شهدایی که در هر بلوک آرمیده‌اند انتخاب شده که در این راستا محورها و معبرها به نام مناطق عملیاتی نامگذاری شده است.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان بهشت زهرا (س) شهرداری تهران، طرح سازمان بهشت زهرا روزهای دوشنبه هر هفته در قالب پویش «دوشنبه‌های تعالی» برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز