خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه خبر داد:

برگزاری مرحله نهایی مسابقات مهارتی سربازان در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۱۷۷

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از برگزاری مرحله نهایی مسابقات مهارتی سربازان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار موسی کمالی درباره جزئیات برگزاری مرحله کشوری مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اظهار داشت: مرحله اول مسابقات در سطح یگان و شهرستان برگزار شد و حدود ۱۵ هزار و ۸۰۰ نفر از کارکنان وظیفه در این مسابقات شرکت کردند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ادامه داد: در مرحله دوم استانی ۷ هزار و ۹۶۸ نفر با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد ۱۷۱۰ نفر به مرحله سوم یا همان سازمانی رسیدند و در مرحله سازمانی رقابت بین سربازان انجام شد.

وی افزود: در مرحله چهارم یا همان مرحله نهایی، ۱۶۵ نفر  که از سطح سازمانی برنده شده‌اند در سطح کشوری و بین ۴ سازمان نیروهای مسلح به رقابت خواهند پرداخت.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات ۱۲ بهمن ماه در دانشگاه امام حسین (ع) سپاه برگزار می‌شود و در ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه نیز این ۱۶۵ نفر در چهار سازمان ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع با داوری سازمان فنی و حرفه‌ای و جمعیت هلال احمر در ۱۵ رشته رقابت می‌کنند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سرباز ماهر، کمالی در پایان گفت: در هر رشته ۱۱ نفر حضور دارند و مراسم اختتامیه مسابقات نیز ۱۷ بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود و‌ در این مراسم، از سربازان، مربیان و مسئولان سازمان‌های برتر تقدیر خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز