خبرگزاری کار ایران

افزوده شدن ۲۰ آمبولانس حمل متوفی به ناوگان بهشت زهرای تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۷۷

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به افزوده شدن ۲۰ دستگاه آمبولانس به ظرفیت ناوگان حمل متوفی این سازمان، گفت: از سال آینده موضوع انتقال متوفیان به داخل شهر برای تشییع در محلات به صورت رسمی در فهرست خدمات این سازمان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، جواد تاجیک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: با همت معاونت مالی و معاونت عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) ۲۰ دستگاه آمبولانس حمل متوفی به ظرفیت آمبولانس‌های شهری و داخلی این سازمان افزوده شده و این یک نقطه شروع است.

وی با بیان این که سال آینده نیز تعداد دیگری آمبولانس به ناوگان حمل متوفی در سازمان بهشت زهرا (س) افزوده خواهد شد، اظهار داشت: با تدبیر شهردار تهران برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای ظرفیت خدمت‌رسانی سازمان در زمان وقوع بحران، ناوگان آمبولانس بهشت زهرا (س) نوسازی و تقویت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: از سال آینده موضوع انتقال متوفیان به داخل شهر برای تشییع در محله به صورت رسمی در فهرست خدمات این سازمان قرار می‌گیرد.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، تاجیک در پایان گفت: با توجه به درخواست‌های متعدد مردمی، از سال آینده حمل متوفی به داخل شهر برای تشییع با درخواست خانواده متوفیان صورت می‌گیرد. در راستای انجام این مأموریت نیز تعداد دیگری آمبولانس به ظرفیت ناوگان سازمان افزوده خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز