خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا:

لباس پلیس، لباس افتخار است/ محتاج دعای خیر خانواده شهدا هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۴۵۶

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا دردیدار با خانواده معظم شهید «مهدی هادی» گفت: محتاج دعای خیر خانواده شهدا هستیم.

به گزارش ایلنا، سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا در دیدار با خانواده  شهید والامقام «مهدی هادی» که با همراهی سردار محمد طراقیه، فرمانده انتظامی استان زنجان انجام شد، گفت: لباس پلیس، لباس افتخار است و باب شهادت به روی ما سربازان ولایت باز است و همواره محتاج دعای خیر خانواده شهدا هستیم. 

شرفی با بیان این که شهدا جان خود را برای رسیدن به جایگاهی بالاتر فدا کرده‌اند، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم که ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم، چراکه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهداست.

وی با بیان این که شهدا بالاترین سرمایه یعنی جان شیرین‌شان را فدای دفاع از آب، خاک و ناموس این کشور کردند، عنوان کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند امنیت مطلوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا با ابلاغ سلام فرمانده فراجا به خانواده این شهید بزرگوار و با تاکید بر این که خانواده‌های معظم شهدا باعث افتخار نظام هستند، گفت: به راه و روش شهدا تاسیس می‌کنیم و خدمت به خانواده معظم شهیدان را وظیفه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز