خبرگزاری کار ایران

بررسی آخرین وضعیت سامانه کنترل پروژه سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۰۰۹

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در نشست بررسی آخرین وضعیت سامانه کنترل پروژه این سازمان، بر لزوم هم‌افزایی در اجرا و انجام مطالعات اصولی و باکیفیت روی پروژه‌های در حال انجام تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جلسه بررسی آخرین وضعیت سامانه کنترل پروژه سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد.

مسعود حق‌لطفی، سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در این نشست بر لزوم هم‌افزایی در اجرا و انجام مطالعات اصولی و باکیفیت روی پروژه‌های در حال انجام تاکید کرد و از مدیران خود خواست این موارد را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند.

در ادامه این نشست، بررسی اعتبارهای تخصیص‌یافته، روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام  و ... مورد بررسی قرار گرفت.

در جریان این جلسه، معاونین و مدیران مربوطه پس از ارائه توضیحات از روند اجرای پروژه‌های مذکور به بیان درخواست‌ها و پیشنهادات خود پرداختند و در انتها، سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران دستورات لازم برای رفع و اتمام آنها را صادر کرد.

در پایان این جلسه، مجید امانی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های دوران تصدی خود در معاونت فنی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، موفقیت‌های این سازمان را حاصل تلاش و زحمات همکاران خو د دانست و  از یکایک همکاران تشکر و قدردانی کرد.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، در ادامه سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مجید امانی، برای وی آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت کرد.

از جمله پروژه‌های مهم سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، احداث ساختمان بلدیه (خانه شهر)، احداث پارکینگ طبقاتی نیایش، اجرای پیوند پهنه‌های مجاور بزرگراه امام علی (ع) موسوم به خیالستان زندگی، مقاوم‌سازی پل‌های سواره‌رو در سطح شهر تهران، احداث فاز دوم مرکز اقامتی درمانی یاور شهر ۹، ایمن‌سازی فاز دوم برج میلاد، احداث پارکینگ طبقاتی مینابی، احداث میادین میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران و ... را می‌توان نام برد.

گفتنی است، سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به عنوان سازمانی دانش‌بنیان، متولی اجرای پروژه‌های ابنیه فرامنطقه‌ای در سطح شهر تهران و مورد اعتماد و اتکای فنی و حقوقی مجموعه شهرداری تهران و مجری طرح‌های ابنیه کلان، با مأموریت طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های کلان ابنیه در سطح مناطق شهرداری تهران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز