خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

واکنش بهزیستی به واگذاری سامانه حمل ونقل معلولان به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۸۴۵

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور به واگذاری سامانه حمل و نقل افراد دارای معلولیت به بخش خصوصی از سوی شهرداری تهران واکنش نشان داد.

«فاطمه عباسی» معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره واگذاری سامانه حمل و نقل افراد دارای معلولیت به بخش خصوصی از سوی شهرداری تهران گفت: بحث اصلی در خصوص واگذاری حمل و نقل عمومی این است که آیا وقتی این سامانه به بخش خصوصی واگذار می‌شود، تعرفه‌ای را که باید به بخش خصوصی پرداخت شود، توسط شهرداری پرداخت می‌شود یا توسط گروه‌‌های هدف و جامعه افراد دارای معلولیت؟

وی ادامه داد: اگر توسط شهرداری این هزینه به بخش خصوصی پرداخت می‌شود که مشکلی را ایجاد نمی‌کند اما اگر قرار باشد این تعرفه توسط جامعه هدف و افراد دارای معلولیت پرداخت شود با توجه به اینکه اکثر این افراد در دهک‌های پایین جامعه هستند پرداخت این تعرفه برای آن‌ها مشکل می‌شود.

او تصریح کرد: اگر این افراد نتوانند این تعرفه را پرداخت کنند نمی‌توانند در سطح جامعه بیایند و عدم حضور این افراد در سطح جامعه در بازاجتماعی‌کردن این افراد و توانمندسازی این افراد مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: اما ماهیت این واگذاری به طور مشخص نمی‌تواند مشکلی را ایجاد کند مهم این است که پرداخت هزینه مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز