خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

لزوم تامین اعتبار البسه دوربین‌دار از سوی مجلس/تولید بخش اعظمی از تجهیزات فراجا توسط شرکت‌های دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۸۹۵

معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه بخش اعظمی از تجهیزات مورد استفاده در فراجا توسط نخبگان فراجا و بخشی توسط شرکت‌های دانش بنیان تولید می‌شود، گفت: امیدواریم همانطور که مجلس قول داده است تامین اعتبار برای تهیه البسه دوربین‌دارانجام شود.

سردار "محمدعلی نوری‌نژاد" معاون هماهنگ کننده فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایپاس۲۰۲۲ درباره استفاده از تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه در سال‌های گذشته در ماموریت‌های فراجا گفت: در زندگی شهری امروز حتما به تجهیزات ایمنی و امنیتی نیاز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه بخش عمده ماموریت ما در فراجا حفظ امنیت و نظم است قطعا از این تجهیزات بهره‌مند خواهیم شد. بخش اعظمی از تجهیزات توسط نخبگان در فراجا تامین می شود و بخشی دیگری از تجهیزات از طریق تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فراجا درباره دستگاه ایکس ری تصریح کرد: وزارت دفاع و چند شرکت دانش‌بنیان در این زمینه تولیداتی دارند و فراجا نسبت به نیاز از آن‌ها خریداری و به‌کارگیری کرده است. 

نوری‌نژاد درباره تامین اعتبار برای تهیه البسه دوربین‌دار گفت: امیدواریم همانطور که مجلس قول داده است این تامین اعتبار انجام شود.

وی تصریح کرد: ماموریت‌های ما ماموریت میدانی و در صحنه است و برای ثبت وقایع و مستندسازی ماموریت حتما دوربین البسه مورد نیاز است. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز