خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز درختکاری:

پویش «یک نهال، یک زندگی» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۳۱۶

انجمن اهدای عضو ایرانیان با برگزاری پویش «یک نهال، یک زندگی» از خانواده‌هایی که با اهدای عضو عزیزانشان جانی دوباره به به بیماران نیازمند پیوند بخشیدند، تقدیر می‌کند.

به گزارش ایلنا، انجمن اهدای عضو ایرانیان با هدف ارتقای فرهنگ اهدای عضو در کشور همزمان با روز درختکاری، پویشی تحت عنوان «یک درخت، یک زندگی» را برگزار می‌کند. 

این انجمن اعلام کرده است طی این پویش، شرکت کنندگان می‌توانند در روز درختکاری، نهالی کاشته و ویدیوی کوتاهی از این فرایند را ضبط کنند. مشارکت کنندگان در این پویش از احساسشان از این کار را خطاب به خانواده های افراد بخشنده اهدا کننده عضو به اشتراک می‌گذارند.

 از برگزیدگان این پویش تقدیر به عمل خواهد آمد. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات پویش مردمی "یک نهال یک زندگی" می‌توانند به سامانه ملی فرهنگ‌سازی اهدای عضو به نشانی www.ehdacenter.ir مراجعه کنند. همچنین هشتگ اصلی این پویش در فضای مجازی #یک_نهال_یک_ زندگی است که همراهان پویش می‌توانند علاوه بر ارسال ویدیو به شماره اعلامی در سایت، با ذکر این هشتگ و تگ کردن صفحه رسمی انجمن به نشانیehdacenter.ir @ در فضای مجازی (اینستاگرام) ویدیوهای کاشت نهال خود را انتشار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز