خبرگزاری کار ایران

اقدامات فرهنگی و تربیتی از اولویت‌های مهم سازمان زندان ها در دوره تحول است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۹۵۰

حاج محمدی درآخرین برنامه از سفر سه روزه خود به استان خوزستان با حضور در کانون اصلاح و تربیت اهواز از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید و با تعدادی ازمددجویان و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی حاج محمدی در سومین روز سفر به استان خوزستان در کانون اصلاح و تربیت این استان حضور یافت.
وی در این بازدید از برنامه های ترسیم شده به منظور بازسازی سراسری و ارتقاء کیفیت و کارایی این موسسه کیفری برای نگهداری و اصلاح و تربیت مددجویان ابراز خرسندی کرد و گفت: وجود اماکن مناسب و استاندارد پیش زمینه اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان ها و مراکز تامینی و تربیتی است.

رئیس سازمان زندان ها گفت: در اولویت‌های ترسیمی سال دوم مدیریت سازمان که در راستای سیاست های تحول و تعالی نظام قضایی کشور تبیین و ابلاغ شده است، جایگاه اقدامات فرهنگی و هنری و رویکردهای علمی و کارشناسی در راستای جذب حداکثری مددجویان به برنامه های تغییر رفتار و تقویت و عمق بخشیدن کیفی به فرایندهای اصلاحی و تربیتی، بسیار پر رنگ دیده شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۲ اولویت تبیینی تحت عنوان گام دوم توسعه و کارایی نظام زندانبانی، ۱۰ موضوع مستقیم یا ماهیتاً به حوزه اقدامات فرهنگی و بازپروری و توانمندسازی زندانی اشاره دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها واقدامات تامینی و تربیتی کشور، حاج محمدی در این بازدید با کارکنان و مددجویان این مرکز گفتگو و به سوالات آنان پاسخ داد. در این بازدید پژمان پروین مدیر کل زندان های خوزستان گزارشی از اقدامات گسترده عمرانی به منظور ارتقاء کارایی، بهسازی، بازسازی و زیباسازی سراسری این موسسه کیفری ارائه داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز