خبرگزاری کار ایران

اجرای همزمان پروژه نذرآب ۴ و قرارگاه مقابله با کرونا در استان سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۳۵۷

دبیر کل جمعیت هلال احمر از اجرای همزمان پروژه نذرآب ۴ و قرارگاه مقابله با کرونا در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر در نشست خبری گفت: از اول تیرماه نذرآب ۴ در دستور کار قرار گرفته است و از مدتی دیگر در ۴ استان کشور عملیاتی خواهد شد. شیوع ویروس کرونا سبب شد تا این برنامه به تاخیر افتاده اما همزمان قرارگاه مقابله با کرونا در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

وی ادامه داد: پروژه نذرآب ۴ و قرارگاه مقابله با کرونا به صورت همزمان در استان سیستان و بلوچستان اجرا می شود و محموله های زیادی تا به امروز به این استان ارسال شده تا هر چه سریع تر وضعیت این استان بهبود یابد. این اقدام تا به انتها ادامه پیدا می کند و پس از رسیدن محموله ها به زاهدان در تمامی شهرستان ها توزیع می شود. کپسول های اکسیژن نیز به همراه این محموله های بهداشتی ارسال شده است. تا این لحظه ۵۰۰ کپسول اکسیژن به منطقه ارسال شده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: بسته های معیشتی و منابع آب نیز به شهرستان ها منتقل می شود. از سوی دیگر در سه استان شرقی کشور انبارهای امدادی خود را آماده کرده ایم تا در صورت نیاز اردوگاه آوارگان برای جنگ افغانستان راه اندازی شود و بتوان این عرصه را مدیریت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز