خبرگزاری کار ایران

کشف ۲۵۶ میلیاردی کالای قاچاق و احتکاری در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۱۶۵

رئیس قرارگاه نوروزی شهید "مهدی سلماسی" پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۲۵۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و احتکاری و دستگیری ۱۸۵ متهم طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار " سهراب بهرامی" ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در ادامه طرح تشدید کنترل، نظارت و مقابله و مبارزه با انواع جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز بر مراکز نگهداری و پخش عمده کالاهای اساسی و نشانگاه های فعال در عرصه اقتصادی که در طول سال انجام می گیرد و از ابتدای نوروز امسال با خدمت مضاعف نیز ادامه داشته است توانستند انبارها و مراکز متخلف توزیع کالا که به صورت ماهرانه ای اقدام به قاچاق و یا احتکار کالا می کردند را شناسایی کنند.

وی افزود: کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازدید و بازرسی از مراکز مذکور انواع کالای قاچاق و احتکاری از قبیل لوازم خانگی، تجهیزات رایانه و تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم یدکی خودرو، روغن خوراکی، اقلام پزشکی و دارو، پوشاک، ، سیگار، نهاده های دامی، کالاهای ممنوعه به همراه انواع احشام و طیور و سوخت را طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح کشور کشف کردند.

رئیس قرارگاه نوروزی شهید "مهدی سلماسی" پلیس امنیت اقتصادی ناجا در ادامه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کلی کالاهای مکشوفه را بیش از ۲۵۶ میلیارد ریال برآورد کردند اضافه کرد: در این خصوص ۷۰ خودرو توقیف و ۱۸۵ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی به اخلالگران عرصه امنیت اقتصادی هشدار داد و گفت: پلیس اشرافیت بالایی بر روی مجرمان و خلافکاران دارد و این افراد مطمئن باشند که در سریع ترین زمان ممکن توسط پلیس امنیت اقتصادی دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار بهرامی در پایان ضمن اعلام آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس امنیت اقتصادی در مقابله و مبارزه جدی و بی امان این پلیس با انواع جرایم اقتصادی از هموطنان درخواست کرد در صورت آگاهی و مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز و غیر قانونی از سوی افراد سود جو و متخلف موضوع را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز