خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

کاهش تردد ۷۵ درصدی در آزادراه تهران_قم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۷۳۱

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک از کاهش تردد ۷۵ درصدی در آزادراه تهران_قم خبر داد.

«سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در حال حاضر به جز استان‌های خراسان شمالی و رضوی در اکثر جاده‌های کشور بارندگی پایان یافته، ولی در برخی محورها با توجه به برودت هوا و بارندگی‌های گذشته احتمال لغزندگی وجود دارد و رانندگی در این شرایط نیازمند احتیاط و دقت بیشتری است.

وی در توصیه‌ای به رانندگان تصریح کرد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی خودرو به خصوص زنجیر چرخ، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو، پر بودن باک سوخت خودرو در جاده‌ها، کاهش سرعت، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی در چنین شرایطی الزامی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس، در آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل کلاک و گرمدره و در محور شهریار - تهران محدوده های شهرقدس و زرنان نیمه سنگین است.

سرهنگ شیرانی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در استان سیستان و بلوچستان گفت: در ساعت ۱۰:۳۰ روز گذشته یک مورد حادثه تصادف در استان سیستان و بلوچستان جنوب، محدوده پلیس راه چابهار، محور فرعی زرآباد، ۳ کشته و ۴ نفر مجروح شده‌اند.

وی ادامه داد: اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کماکان ادامه دارد و تخلفات این طرح توسط دوربین‌های جاده‌ها و شهرها و تیم‌های گشتی ثبت می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس تصریح کرد: متوسط کاهش تردد در کل کشور از زمان اجرای طرح نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود ۳۵% کاهش یافته که این نسبت در برخی محورهای مواصلاتی مانند آزادراه تهران قم به ۷۵% و قم اصفهان به ۵۰%  کاهش رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز