خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین پارک علم و فناوری گلستان، دانشگاه جامع علمی کاربردی و مرکز علمی کاربردی خانه کارگر استان منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۵۵۱

بعدظهر امروز (۲۲ آبان) درمحل پارک علم وفناوری گلستان تفاهم‌نامه سه‌جانبه در حوزه مرکز رشد واحد‌های فناور، بین پارک علم و فناوری، دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر تشکیلات گلستان و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنای گلستان،علی قزاسفلو سرپرست دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان در نشست انعقاد تفاهم‌نامه اظهارکرد: حمایت از تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول و تسریع در روند انتقال دانش فنی و فناوری،حمایت از ایجاد توسعه واحدهای فناور با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان، کمک به افزایش تولید وثروت از طریق توسعه اقتصادی متکی بر فناوری و نوآوری از اهداف این تفاهم نامه است.

وی ادامه داد: باید به ایجاد جذب کارآفرینان و اشتغال دانش آموختگان در قالب واحد های فناور اقدام کنیم و که این تفاهم نامه کمک می کند چالش های جامعه و حل آن از طریق نخبگان و متخصصین برطرف شود.

قزلسفلو بیان کرد: دانشجویان در این دانشگاه در رشته های ماشین افزار، مدیریت کسب و کار، آسانسور و پله برقی، ایمنی، (HSE)، گردشگری، مهندسی کامپیوتر،مترجمی زبان، حقوق، مهندسی ماشین افزار،حسابداری و ....تحصیل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیش از ۸۰۰  دانشجوی فعال در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر استان تحصیل می کنند و  و از زمان آغاز فعالیت این دانشگاه تاکنون بیش از ۸ هزار دانشجو فارغ التحصیل شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز