خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان خبرداد؛

آموزش ایمنی به 6 هزار شهروند گرگانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۲۳۳

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از آموزش ایمنی به 6 هزار شهروند گرگانی در راستای طرح شهر ایمن خبر داد.

به گزارش ایلنای گلستان، موسی الرضا صفری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شهر ایمن در آذر ماه 1401 تعداد 6000 نفر از شهروندان در سنین مختلف آموزش ایمنی و نحوه شناخت و کار با خاموش کننده ها را فراگرفتند.

وی افزود: کارشناسان سازمان با حضور در 55 مدرسه سطح شهر حدود 5600 نفر از دانش آموزان آموزش ایمنی و شناخت و نحوه کار با خاموش کننده ها و بمناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله آموزش های مربوط به پناه گیری در زمان زلزله و خروج سالم و نحوه امدادرسانی به مصدومان حادثه را آموزش دادند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی واحد آموزش سازمان کارشناسان واحد آموزش با حضور در 4 اداره به حدود 160 نفر موارد ایمنی در محل کار و شناخت و نحوه کار با خاموش کننده ها را آموزش دادند و همچین در اجرای طرح شهر ایمنی در آموزش بیمارستانها پرسنل بیمارستان پنج آذر و بیمارستان فلسفی و در آموزش نمازگزاران مساجد مسجد امام خمینی در بهشت هفدهم نیز آموزش های ایمنی لازم را فراگرفتند.

صفری در ادامه گفت: در آذر ماه یک آموزش تخصصی نحوه آبرسانی جهت بالابردن توانایی نیروهای عملیاتی در آبرسانی در عملیاتها بخصوص ساختمانهای بلند مرتبه برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز