خبرگزاری کار ایران

اشتغال پایدار با مهارت آموزی بالغ بر 700 سرباز در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۴۵۲

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: دوره های مهارت آموزی حوزه ICT با آموزش بالغ بر 700 سرباز وظیفه حوزه ICT و در راستای افزایش سطح تحصیلات سربازان وظیفه در یگان های انتظامی، ارتش، سپاه و مرزبانی برگزار شد.

به گزارش ایلنای گلستان،محمد احمدی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: دوره های مهارت آموزی سربازان نظام وظیفه با چهار هدف اصلی شامل ارتقاء جذابیت دوران خدمت، افزایش نشاط و رضایت در دوره خدمت، افزایش اثربخشی خدمت و ارتقا مهارت ‌های شغلی و آمادگی برای ورود به بازار کار تشکیل شده است و علاوه بر نیروهای مسلح و سربازان که ذی‌ نفعان اصلی این طرح هستند، مجریان دوره ‌های مهارت‌ آموزی و بازار کار نیز از آن سود خواهند برد.

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار داشت: این دوره ها شامل آموزش امنیت شبکه، شبکه های کامیپوتری، تجارت الکترونیک و اینترنت اشیاء بوده است که بستر لازم برای ایجاد اشتغال پایدار را برای مهارت آموزان ایجاد می کند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 340 سرباز در حوزه تخصصی ICT تحت آموزش قرار گرفتند تا مسیر اشتغال پایدار محقق شود‌.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در انتها تاکید کرد: یکی از مشکلات جوانان در مسیر راه اندازی کسب و کار ناتوانی در انجام کار تیمی است، که در دوره های آموزشی با تاکید بر این مهم، مشاوره های لازم به تیم ها داده می شود تا بتوانیم شاهد خروجی مورد توقع باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز