خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مطالبات استان گلستان در سفر رئیس جمهور اولویت‌بندی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۶۰۳

دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان گفت: رئیس جمهور به زودی به گلستان سفر می کند و باید به مطالبات اولویت دار استان دراین سفر پرداخته شود.

غلام رضا منتظری درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: کمبود آب در گلستان مشکل بسیار جدی محسوب می شود که اگر مدیریت نشود سال آینده با بحران جدی روبه رو خواهیم شد. ضمن اینکه درسفر رئیس جمهور به استان برخی اتفاقات و تصمیماتی که گرفته شد از جمله شیرین سازی آب دریا، ساخت سد میرداماد و تکمیل سد نرماب باید با جدیت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: نجات خلیج گرگان، زهکشی اراضی، رفع کمبود آب در بخش کشاورزی، پروژه های نیمه تمام، ایجاد بندر خشک و بندر چوب، تکمیل سالن ۶ هزار نفری شهرگرگان، صنایع تبدیلی وتکمیلی در بخش کشاورزی و..... از مطالبات گلستان است که باید در این سفر مورد توجه قرار بگیرد.

منتظری بیان کرد: اجرایی شدن راه آهن گرگان به مشهد و خط ریلی اینچه برون به شاهرود که جنبه تجاری دارد از دیگر خواسته‌های مسئولان استان از دولت سیزدهم است. علاوه براین توسعه زیرساخت های بهداشت درمان، حل مشکل پتروشمی گلستان و غیره می‌تواند به رفع کمبودها در استان کمک کند.

وی افزود: خلیج گرگان که در حال خشک شدن است که اگر فکری نشود شاهد گردو غبار نمکی در استان خواهیم بود، بنابراین احیای خلیج گرگان یکی از مطالبات مهم مردم و مسئولین استان از دولت  خواهد بود.

نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:  گلستان به لحاظ شرایط اقلیمی و جغرافیایی، استانی منحصر به فرداست وگردشگری می تواند بازویی برای توسعه گلستان باشد که متاسفانه هنوز از این ظرفیت‌ها  به خوبی استفاده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز