خبرگزاری کار ایران

ایجاد۱۷مرکز تزریق واکسن کرونا توسط سپاه نینوا گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۵۶۴

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت:ماموریت اصلی ما در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی واکسیناسیون گسترده مردم است و۱۷مرکز واکسن کرونا توسط سپاه در استان ایجاد شده است.

به گزارش ایلنای گلستان، سردارعلی  ملک شاهکوهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:سپاه و بسیج جزو مردمی ترین نهاد های شکل گرفته از دل انقلاب است و هرجا زندگی مردم دچار مشکل شد سپاه و بسیج در کنار مردم بودند که حضور ما در مبارزه با کرونا بر همین اساس است.

وی ادامه داد:طرح شهید سلیمانی در مرحله اول در قالب ۳ تیم نظارتی ، مراقبتی و حمایتی با هدف غربالگری و کنترل شیوع ویروس انجام گرفت. 

سردار ملک شاهکویی یادآور شد:در مرحله دوم طرح ، ماموریت اصلی ما ، کمک به دانشگاه علوم پزشکی در واکسیناسیون گسترده مردم است و  پایگاه های مقاومت بسیج را تا سطح روستا ها برای نظارت بر محدودیت ها و رعایت پروتکل ها پای کار آورده ایم.

وی گفت:در حال حاضر در ۱۷ مرکز واکسیناسیون در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستیم که ۴ مرکز طی روز های گذشته توسط سپاه نینوا در ۴ شهرستان ایجاد شده است.

وی بیان کرد:با هماهنگی با معاونت بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه ۱۰۰ نفر کادر درمان وارد استان شدند تا کمک حال کادر درمان ما باشند و ۵۰۰  بسیجی در سطح استان هم پای پرستاران ما در حال خدمت رسانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطر نشان کرد:لازم میدانم از همه هیئت های مذهبی و سوگواران عزای سیدالشهدا (ع) که در دهه اول محرم به نحو احسن پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند تشکر کنم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز