خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آزادشهر:

در ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۶۹۷ کنتور خراب تعویض شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۷

آب شرب این شهرستان از طریق ۱۱ حلقه چاه فعال و ۲ مخزن ۵ هزار و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعبی تامین می شود و از طریق خط انتقال ۶ کیلیومتری با لوله ای به قطر ۳۵۰ میلیمتر به شبکه توزیع شهر متصل می شود.

ایلنا: مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان آزادشهر گفت: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۶۹۷ کنتور خراب تعویض شده است.

به گزارش ایلنا از آزاد شهر، حسن تختی مقدم اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری ۳۹۶ فقره انشعاب غیرمجاز آب در این شهرستان شناسایی شده که ۳۲۸ فقره آن به مجاز تبدیل و مابقی در دست پیگیری است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این امور تصریح کرد: در این مدت تعداد ۷۳۵ فقره واگذاری آب، ۱۴۶ مورد تصحیح قرار داد آب، اصلاح ۳۹۴ انشعاب فرسوده، تست ۳۲۴ کنتور آب، و تفکیک ۱۹۳ مورد انشعاب انجام شده است.

وی اصلاح و توسعه ۹۰۳ متر شبکه آب را از فعالیت‌های اداره بهره برداری این امور دانست و افزود: مرئی نمودن ۴۶ مورد شیر قطع و وصل انشعابات مشترکین، تعمیر و تعویض ۴ مورد از آن‌ها، مرئی نمودن ۳۶ شیرآلات شبکه، رفع ۴۹ مورد حوادثاصلی شبکه، رفع ۶۵ مورد حوادثفرعی شبکه، رفع ۳۷۹ مورد حوادثمشترکین نیز در این مدت اجرایی شده است.

مدیر امور آب وفاضلاب آزادشهر میزان آب تولیدی در این شهرستان را ۲ میلیون و ۳۹۰ متر مکعب را دانست و یادآور شد: آب شرب این شهرستان از طریق ۱۱ حلقه چاه فعال و ۲ مخزن ۵ هزار و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعبی تامین می‌شود و از طریق خط انتقال ۶ کیلیومتری با لوله‌ای به قطر ۳۵۰ میلیم‌تر به شبکه توزیع شهر متصل می‌شود.

تختی مقدم تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۳۲۵ اشتراک آب در این شهر از خدمات ما بهره‌مند می‌شوند و در حوزه فاضلاب نیز شبکه فاضلاب در حال انجام است و محوطه سازی و حصارکشی تصفیه خانه به مساحت ۱۰ هکتار انجام شده و احداثساختمان تصفیه خانه در دست اقدام قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز