خبرگزاری کار ایران

رئیس مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی:

ارتقای کمی و کیفی تولید نان کامل در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۰۳۴

رئیس مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی با اعلام اینکه ارتقای کمی و کیفی تولید نان کامل در دستور کار این مؤسسه است، گفت: ارتقا کمی و کیفی نان‌های کشور، ایجاد پایلوت‌های الگویی در ۱۵ استان کشور و جلب فناوران و شرکت دانش بنیان خصوصی در مرکز رشد واحدهای فناور و فب لب (FabLab)مؤسسه برخی از مهم‌ترین اقدامات در دست اجرای مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی است.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تات، حسین دهقانی سانیج به مناسبت روز ملی گندم و نان و در جلسه کارگروه تخصصی گندم، آرد و نان مؤسسه در تبیین سیاست‌ها و راهبردهای سال جدید مؤسسه بیان کرد: ارتقا کمی و کیفی نان‌های کشور با محوریت تولید نان از آردهای کامل به طور جدی در دستور کار سال جاری قرار دارد و برنامه‌ریزی برای تدوین دستورالعمل‌ها، انتقال دانش فنی موجود و اجرای پایلوت‌های الگویی تولید نان باکیفیت در 15 مرکز دارای بخش تحقیقات فنی و مهندسی در دست اجرا است.

 دهقانی افزود: بر اساس مذاکرات به عمل آمده، سازمان جهاد کشاورزی 8 استان کشور برای مشارکت با موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در زمینه ارتقا کمی و کیفی نان‌های کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

 رئیس مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی خاطر نشان کرد: در راستای جلب مشارکت‌های مردمی و آموزش نانوایان، در دو استان خوزستان و خراسان جنوبی اقدامات مؤثری انجام شده است.

 دهقانی همچنین به موفقیت کسب شده در جلب فناوران و شرکت دانش بنیان خصوصی در مرکز رشد واحدهای فناور و فب لب (FabLab) مؤسسه در سال 1402 اشاره کرد و گفت: این شرکت به طور تخصصی به ارتقا کیفی نان، تولید و فرمولاسیون بهبود دهنده‌ها و تولید فراورده‌های نانوایی با آردهای کامل در مقیاس نیمه‌صنعتی مشغول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز