خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان امور عشایر:

نقش ممتاز عشایر در اقتصاد و تامین گوشت قرمز کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۸۵۹

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: عشایر یک جمعیت خالص هستند که نقش ممتازی در اقتصاد و تامین گوشت قرمز کشور دارند اما در سیاست گذاری ها توجه کافی به این قشر صورت نمی‌گیرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، هوشنگ محمدی در مراسم معارفۀ رئیس جدید سازمان امور عشایر ایران اظهار داشت: سازمان امور عشایر ایران یک سازمان بزرگ اثرگذار و جایگاه آن از نظر مدیریت بسیار ممتاز است.

محمدی با بیان اینکه 25درصد گوشت مورد نیاز کشور توسط عشایر تولید می‌شود، گفت: نقش سازمان امور عشایر و عشایر در تولید دارای اهمیت زیادی می‌باشد و این موضوع برای وزارتخانه مهم است و از سازمان و عشایر و تشکل های عشایری می خواهیم نقش خود را در سند امنیت غذایی انجام دهند.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی با قدردانی از زحمات سیاوش احمدی میرقائد در زمان مسئولیت سرپرستی سازمان امور عشایر برای شایان نادری رئیس جدید این سازمان آرزوی موفقیت کرد.

نقش عشایر در امنیت غذایی و مرزی

رئیس جدید سازمان امور عشایر ایران نیز با بیان اینکه جامعه عشایری در دو بخش امنیت غذایی و امنیت مرزی کشور نقش تاثیرگذاری دارند، گفت: 10 دستوری که رئیس جمهور در سفر خود به استان یاسوج در حوزه عشایر دادند، رسالت سنگینی را بر عهدۀ ما گذاشته که امیدواریم بتوانیم با همکاری و همراهی یکدیگر گره‌ای از مشکلات عشایر را برداریم.

شایان نادری افزود: باید با رویکرد تحولی جدید و به دور از روزمرگی و باتوجه به ظرفیت های عظیمی که عشایر دارند، اقدامات مؤثری برای آنان انجام دهیم و از طریق ارتباط با واحدهای مختلف وزارتخانه و نهادهای خارج از وزارتخانه، شاهد افزایش تولید گوشت قرمز توسط عشایر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز