خبرگزاری کار ایران

خدمات دامپزشکی و قرنطینه‌ای ایران به سنگال صادر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۹۲۸

سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران قرار است نسبت به صدور خدمات آموزشی، فنی، بهداشتی، آزمایشگاهی و قرنطینه‌ای به سازمان دامپزشکی جمهوری سنگال اقدام کند و تفاهمنامه فی‌مابین متعاقبا منعقد می‌گردد.

به گزارش ایلنا از  سازمان دامپزشکی کشور، پنجمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و سنگال بعد از ۱۲ سال وقفه، در داکا برگزار شد.

نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و مجتبی نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، حسینی، رئیس سازمان شیلات و جلالیان، معاون وزیر دادگستری و تنی چند از مدیران و کارشناسان وزارتخانه های مختلف و نهاد ریاست جمهوری  که وزیر جهاد کشاورزی را در این سفر  همراهی می‌کنند، به منظور شرکت در این کمیسیون روز گذشته وارد سنگال شدند تا در پایان این کمیسیون، اسناد و توافقنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، راه، صنعت و خدمات فنی و مهندسی، گمرک، فرهنگی و بهداشت، میان هیأت‌های دو کشور امضا شود.

نوروزی معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: با توجه به اینکه دو کشور مسلمان اشتراکات فرهنگی و پیشینه تاریخی فراوانی دارند، لذا روابطی دو طرفه توام با هم‌فکری وظرفیت‌های موجود می‌تواند به سود دو کشور باشد و ما تلاش کردیم مقدمات یک تفاهم‌نامه خوب را آماده کنیم تا انشا الله در آینده امضا گردد.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران نیز قراراست پیرو توافق‌های به عمل آمده، نسبت به صدور خدمات آموزشی، فنی، بهداشتی، آزمایشگاهی و قرنطینه‌ای به سازمان دامپزشکی جمهوری سنگال اقدام نماید و تفاهمنامه فی‌مابین متعاقبا منعقد می‌گردد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز