خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران اتان گیری شرکت همپا برای افزایش دستمزد

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۰۲۳

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مُهر، با اشاره به اعتراضات کارگران شرکت پیمانکاری همپا، گفت:«این کارگران خواستار افزایش دستمزدهای خود هستند اما شرکت اعلام کرده است که هرکس تمایل به ادامه کار ندارد، می‌تواند جدا شود.»

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در روزهای گذشته، کارگران شرکت پیمانکاری همپا که در مجموعه شرکت پالایش پارسیان سپهر کار اتان گیری را انجام می‌دهد، دست به اعتراض زدند. خواسته آنها آنگونه که از سوی اداره کار شهرستان مهر اعلام شده، افزایش دستمزد است اما ظاهرا شرکت همپا با این کار مخالف است.

در همین باره «برهانی نسب»، رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر به ایلنا، گفت: کارگران شرکت همپا برای افزایش دستمزدهای خود اعتراض کردند اما شرکت اعلام کرده است که هرکس مایل به ماندن نیست، می‌تواند جدا شود.

وی افزود:«شرکت همپا اعلام کرده است که هرآنچه را که مطابق قانون کار و موارد و توافقات قبلی، متعهد است پرداخت می‌کند؛ اما کارگران با اشاره به سختی کار خود تاکید دارند که افزایش دستمزدها باید اعمال شود.»

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر در پاسخ به این پرسش که آیا کارگران پیش از برگزاری اعتراض صنفی، خواسته خود را با پیمانکار یا اداره کار در میان گذاشته بودند، گفت:«در جریان قرار نداشتیم و چیزی از سوی آنها عنوان نشده بود.»

ایلنا به جهت انعکاس نظر شرکت  پالایش پارسیان سپهر کارفرمای شرکت همپا، با روابط عمومی آن تماس گرفت اما مدیریت شرکت حاضر به پاسخگویی نشد. این خبرگزاری آمادگی انتشار توضیحات کارفرما را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز