خبرگزاری کار ایران

کارگران پلی اکریل اصفهان در انتظار ورود مواد اولیه/ امید به بازگشت رونق به قطب نساجی کشور

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۸۰۲

کارگران پلی اکریل از راه افتادن یک خط تولید دیگر در اکریلیک دو خبر دادند و می‌گویند: امیدواریم مسئولان پلی اکریل را به روزهای اوج خود بازگردانند.

کارگران شرکت پلی اکریل اصفهان در تماس با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با آخرین وضعیت تولید در این واحد قدیمی  می‌گویند: بخش پلی‌استر با تمام ظرفیت در حال تولید است. اکریلیک دو نیز با یک خط تولید فعال است (یک خط آن هنوز غیرفعال است) اما اکریلیک یک همچنان در انتظار ورود مواد اولیه است.

این کارگران از مسئولان درخواست دارند با درک نگرانی‌های دو هزار کارگر پلی اکریل، هرچه زودتر مواد اولیه این قطب نساجی کشور را فراهم کنند تا پلی اکریل بتواند به روزهای اوج و شکوفایی خود بازگردد.

از قرار معلوم، در حال حاضر همه کارگران سر کار هستند و مطالبات مزدی آنها با یک ماه تاخیر پرداخت می‌شود. این کارگران از سال ۹۵ نیز مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند که انتظار دارند این مطالبات هرچه زودتر به حسابشان واریز شود.

کارگران می‌گویند: با یک ماه تاخیر، دستمزد یک ماه فعلی و یک ماه معوقه مربوط به سال‌های ۹۶ و ۹۷ را دریافت می‌کنیم. 

کارگران پلی اکریل با یادآوری روزهای شکوه و اقتدار این مجتمع نساجی می‌گویند: در چند سال گذشته که پلی اکریل دچار مشکل شد، کارگران با صبوری تمام همه نارسایی‌ها و مشکلات را تحمل کردند؛ حتی ماه‌ها به بیمه بیکاری رفتند؛ اکنون زمان آن فرا رسیده که مسئولان وضعیت پلی اکریل را جدی بگیرند و مشکل مواد اولیه را حل کنند.

در حال حاضر DMT که یکی از زیرمجموعه‌های پلی اکریل محسوب می‌شود، مشغول به کار است و کارگران آن قسمت نیز سر کار حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز