خبرگزاری کار ایران

تلاش برای افزایش بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در جنوب کرمان

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۸۸۹

نماینده منتخب مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسینی (مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان) در دیدار با ذبیح‌الله اعظمی (نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی) بیان کرد: افزایش تعداد بیمه‌شدگان هر جامعه نشان دهنده معیار رفاه اجتماعی آن جامعه است.

او با بیان این مطلب که جنوب استان کرمان نسبت به نرم پوشش بیمه‌ای نسبت به سایر مناطق فاصله زیادی دارد، افزود: در این راستا با راه‌اندازی شعب اقماری در مناطق قلعه گنج، عنبراباد و رودبار جنوب بستری مناسب جهت آشنایی مردم این مناطق با مقوله خدمات تامین اجتماعی فراهم کرده‌ایم.

حسینی افزود: تامین اجتماعی مرجعی برای رفاه و آسایش مردم است و یک سازمان تخصصی و حرفه‌ای است، که با نگاه عمیق قانون گذاران می‌تواند نقش مهمی را در گسترش پوشش بیمه‌ای و حفظ منابع آن که نوعی حق‌الناس است، ایفا کند.

در ادامه  نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که خدمات سازمان تامین اجتماعی بویژه بخش درمانی به جامعه بی‌نظیر بوده است، افزود: باتوجه به تعامل خوب نمایندگان استان در مجلس یازدهم آماده هرگونه همکاری در خصوص پیگیری، تصویب و اجرای قوانین در حوزه تامین اجتماعی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز