خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی:

انتقاد از عدم پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانوارهای نیازمند/ درآمد اصلاح قیمت بنزین 70 هزار میلیارد تومان است نه 31 هزار

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۳۱۷

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی از وزیر کار خواست تا نسبت به پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانوارهای نیازمند به ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 23 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: وضعیتی که درباره کمک هزینه معیشتی مردم پیش آمده در شان آنها نیست و به نوعی اهانت به مردم محسوب می‌شود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: شما اعلام کردید که درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین 31 هزار میلیارد تومان است اما ما معتقدیم این میزان درآمد 70 هزار میلیارد تومان است از این رو کمیسیون برنامه، بودجه و انرژی بنا به دستور رئیس مجلس موضوع را بررسی خواهد کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم تصریح کرد: با فرض تائید درآمد 31 هزار میلیارد تومانی حاصل از افزایش قیمت بنزین درخواست داریم وضعیت اقتصادی خانوارها مورد توجه قرار گیرد و حداقل کمک هزینه معیشتی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد اختصاص یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز