خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران بازنشسته مخابرات راه دور: مطالباتمان پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۲۲۰

کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز به نامشخص بودن وضعیت مطالبات معوقه خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز از نامشخص بودن وضعیت مطالبات معوقه خود اظهار نارضایتی کردند.

این کارگران که روز گذشته (۲۵ دی ماه) برای بیان مشکلات خود در مقابل ساختمان استانداری فارس حضور یافتند، خواستار تسریع در برآورده شدن مطالبات مزدی خود هستند.

از قرار معلوم حدود ۱۳۰۰ کارگر بازنشسته این شرکت که تاکنون ۱۲۳ نفر آن‌ها فوت شده‌اند، بیش از ۵۳ میلیارد تومان طلبکار هستند. این طلب مربوط به خسارت‌های تاخیر و تادیه است که تاکنون به سبب روشن نشدن تعیین تکلیف کارخانه هنوز پرداخت نشده است.

یکی از بازنشستگان با بیان اینکه "از استانداری فارس می‌خواهیم برای احقاق حقوق ۱۳۰۰ کارگر بازنشسته مخابرات راه دور شیراز ورود کند" گفت: ما مطالبات قانونی خود به همراه خسارت تاخیر آن را می‌خواهیم؛ مطالباتی که پرداخت آن ۱۷ سال به طول انجامیده است.

به ادعای این کارگر بازنشسته، از قرار معلوم مسئولان قصد دارند برای پرداخت بخشی از مطالبات کارگران بازنشسته مخابرات راه دور یکی از املاک تجاری مسکونی این کارخانه را که در رهن بانک ملی است به فروش برسانند.

وی مدعی‌شد؛ طبق آخرین اظهارنظر مسئولان یک ائتلاف از سوی بانک ملی، ستاد اجرائیات فرمان امام(ره)، شرکت ایرانسل، همراه اول و آی تی‌ام سی مهر ماه سال جاری شکل گرفته که در آن مقرر شده در قالب یک تفاهم‌نامه که به امضای همه اعضا رسیده، همه مطالبات کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز پرداخت شود اما هنوز عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز