خبرگزاری کار ایران

بررسی سامانه رصد و پایش وزارت کار در صندوق فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۲۸۷

با حضور مسئولان صندوق بازنشستگی فولاد و مدیرکل نظارت و ارزیابی وزارت کار جزئیات و فرآیند سامانه رصد و پایش معاونت رفاه و اقتصادی وزارت متبوع بررسی شد.

به گزارش ایلنا، ابریشم باف با تشریح مراحل آماده سازی، تکمیل و راه اندازی سامانه رصد و پایش و ضرورت و اهمیت یکپارچه سازی اطلاعات و داده‌های صندوق‌های تابعه وزارت کار بر آمادگی معاونت رفاه و اقتصادی وزارت کار برای همکاری و تعامل با صندوق ها از جمله صندوق فولاد برای استفاده و بکارگیری این سامانه تاکید کرد.

در جلسه ای با حضور مهدی ابریشم باف (مدیرکل نظارت و ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و معاونین اقتصادی و برنامه ریزی و توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد، جزئیات و فرآیند سامانه رصد و پایش معاونت رفاه و اقتصادی وزارت متبوع بررسی شد.

 ابریشم باف با تشریح مراحل آماده سازی، تکمیل و راه‌اندازی سامانه رصد و پایش و ضرورت و اهمیت یکپارچه سازی اطلاعات و داده های صندوق های تابعه وزارت کار بر آمادگی معاونت رفاه و اقتصادی وزارت کار برای همکاری و تعامل با صندوق ها از جمله صندوق فولاد برای استفاده و بکارگیری این سامانه تاکید کرد.

پیمان نوشادی (معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد) نیز در سخنانی ضمن خیرمقدم به مدیرکل نظارت و ارزیابی کار و همکاران ایشان گفت: ما از هرگونه همکاری با وزارت کار در خصوص سامانه رصد و پایش استقبال می کنیم کمااینکه در حال حاضر نیز همکارانمان در معاونت اقتصادی و برنامه ریزی داده های مورد نظر را در این سامانه وارد می کنند.

وی افزود: البته ما قبلا به این ضرورت رسیده ایم که باید یک سامانه رصد و پایش در صندوق فولاد داشته باشیم تا بتوانیم همه نیازمندی های خود را از طریق سامانه رصد و پایش رفع نماییم با سامانه وزارت کار نیز همکاری گسترده‌ای خواهیم داشت.

یدالله راشدی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد نیز ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه گفت: اطلاع از جزئیات سامانه رصد و پایش و همچنین مزیت های این سامانه به درک بهتر برای استفاده از قابلیت های آن کمک می کند. در این جلسه، مدیران حقوقی ، روابط عمومی، برنامه ریزی و سامانه های اطلاعاتی، سرمایه گذاری و امور مجامع و نظارت بر شرکت ها نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز