خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران مجتمع فولاد پارس هفت تپه برای افزایش حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۲۸۰

شماری از کارگران شرکت فولاد پارس هفت تپه به عدم همسان‌سازی حقوق‌شان با سایر مجموعه‌های فولادی اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران شرکت فولاد پارس هفت تپه واقع در شهرک صنعتی شوش دانیال به‌ عدم اجرای همسان سازی برای افزایش حقوقشان مقابل ساختمان فرمانداری شهرستان شوش تجمع کردند. 

یکی از کارگران با بیان اینکه خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و نزدیک کردن حقوق کارگران همانند دیگر شرکت‌های فولادی هستیم، گفت: چندین سال است ما کارگران شرکت فولاد پارس هفت تپه از مسئولان شرکت درخواست رفع تبعیض و بهبود وضعیت شغلی و مزایای دریافتی داریم اما تغییری در شرایط شغلی و مزایای دریافتی ما ایجاد نشد و در نتیجه ما کارگران امروز دوشنبه (11 دی ماه) تصمیم گرفتیم با حضور در مقابل ساختمان فرمانداری صدای خود را به گوش مسئولان برسانیم.

به گفته یکی از کارگران، کارگران قراردادی فولاد پارس هفت تپه ماهانه با اضافه‌کاری و سایر مزایای جانبی، مبلغی در حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان دریافت می‌کنند که این رقم باتوجه به افزایش روزانه قیمت‌ اقلام مصرفی و غذایی، ناچیز است.

این کارگر که پیگیر وضعیت افزایش دستمزد خود و همکارانش است، در ادامه گفت: در حالی ما کارگران قراردادی از میزان دریافتی حقوق خود رضایت نداریم که سطح حقوق کارگران شاغل  این کارخانه به نسبت کارگرانی که در سایر کارخانه‌های تولیدکننده آهن و فولاد فعالیت دارند، پایین‌تر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز