خبرگزاری کار ایران

بررسی مشکلات درمان بازنشستگان فولاد در مازندران/ وعده رسیدگی به تخلفات حوزه درمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۸۸۵

رئیس بازرسی علوم پزشکی استان مازندران گفت: همکاران بازرس خود را به امور بازنشستگی استان مازندران اعزام می‌کنیم تا در صورت تخلف با مراکز درمانی متخلف برخورد گردد.

به گزارش ایلنا، رئیس امور بازنشستگی مازندران با معاون درمان علوم پزشکی این استان دیدار و تبادل نظر کرد. 

در این دیدار، عالیشاه (رئیس امور بازنشستگی مازندران) برخی مشکلات درمانی بازنشستگان فولاد نظیر اضافه دریافتی ویزیت، مراکز درمانی، آزمایشگاه‌ها و گرفتن مازاد بر تعرفه توسط پزشکان برای عمل در بیمارستان‌ها را به دکتر محمودی یادآور شد و گفت: درشان و منزلت علوم پزشکی استان نمی‌باشد که مراکز درمانی و پزشکان تحت نظر شما با اضافه دریافتی از بیماران باعث ناراحتی و دلسردی آن‌ها گردد. 

در پایان محمودی (معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران) با ابراز تشکر از دغدغه مندی عالیشاه بابت مشکلات درمان بازنشستگان ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری بتوان بخشی از مشکلات درمانی بازنشستگان مرتفع گردد. 

آگاه، رئیس بازرسی علوم پزشکی استان نیز با ابراز تاسف از مشکلات بازنشستگان گفت: همکاران بازرس خود را به امور بازنشستگی استان مازندران اعزام می‌کند تا از نزدیک سندها را بررسی کرده و در صورت تخلف با مراکز درمانی متخلف برخورد گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز