خبرگزاری کار ایران

فعالیت کشتارگاه بیرجند متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۹۶

فعالیت واحد کشتارگاه دام بیرجند به دلیل مشکلات زیست محیطی وبهداشتی با تعدادی کارگر موقتا متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع کارگری در استان خراسان جنوبی گفتند: واحد کشتارگاه دام بیرجند واقع در روستای حسین آباد سادات به دلیل مشکلات زیست محیطی پلمب و کارگران شاغل در آن بیکار شدند.

در خصوص علت توقف فعالیت این واحد صنعتی گفته می‌شود؛ مشکلات محیط زیستی و بهداشتی ناشی از این واحد، سلامت عمومی ساکنان منطقه و محیط زیست را به خطر انداخته است.

دادستان بیرجند در این‌باره گفته است: هر کجا تشخیص دادیم که بهداشت غذایی مردم در خطر است بر اساس ماده ۶۸۸ قانون تعزیرات اقدام خواهیم کرد.

حجت الاسلام علی نسایی زهان با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی که الزامات زیست محیطی را رعایت نکنند علاوه بر معرفی به مراجع قضایی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست واحد آلاینده شناخته می‌شوند، اظهار داشت: پلمپ این واحد کشتارگاهی تا رفع کامل آلودگی و رعایت الزامات زیست محیطی باقی خواهد ماند.

دادستان بیرجند درباره بیکاری کارگران این واحد افزود: دادستانی نهایت همکاری و تعامل را با صنایع تولیدی دارد اما با تولیدکنندگانی که قواعد استاندارد زیست محیطی را رعایت نکنند و با هنجارشکنی موجب نارضایتی و سلامت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز