خبرگزاری کار ایران

«نوروزی» به جای «بازیان» سکان شستا را بدست گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۳۱۳

عارف نوروزی به جای بازیان به عنوان سرپرست شستا منصوب شد.

به گزارش ایلنا، سیدصولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) طی حکمی «عارف نوروزی» را به‌عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا» منصوب کرد. 

متن حکم به شرح ذیل است: 

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و به استناد صورتجلسه ۲۱۲۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۸ هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و همچنین صورتجلسه شماره ۳۳۵ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ هیئت مدیره این شرکت و نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) منصوب می‌شوید. 

در ادامه این حکم آمده است: از درگاه خدواند منان توفیقات روزافزون جنابعالی را در انجام شایسته تکالیف تعیین‌شده در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رویکرد تحول، عدالت و اعتمادافزایی و استفاده از نیروهای جوان و متخصص انقلابی و جهادی در جهت و صیانت از منافع ذی‌نفعان و سهام‌داران این شرکت در دولت مردمی سیزدهم مسألت می‌کنم. 

گفتنی‌است، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، عضویت در هیئت مدیره و قائم مقامی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعاملی بنیاد برکت، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی سازمان بازرگانی و حمل‌ونقل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، قائم‌مقامی مدیرعامل و عضویت در هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، عضویت در هیئت مدیره شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو و عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سمند از جمله سوابق نوروزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز