خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران تعدیل شده پایانه‌ها و مخازن بندر ماهشهر برای بازگشت به کار

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۵۲۵

نزدیک به ۳۳ کارگر پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر که از یک ماه پیش با تصمیم کارفرمابیکار شده‌اند، همچنان منتظر بازگشت به کار خود هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران بیکار شده شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر همچنان در انتظار بازگشت به کار خود هستند. این کارگران روز گذشته دوم آبان در مقابل ساختمان شرکت پایانه‌ها اعتراض صنفی برگزار کردند.

یکی از کارگران تعدیلی شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر با بیان اینکه هنوز بازگشت به کار نشده‌ایم، گفت: ۳۳ کارگر شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر بومی منطقه هستیم که از حدود یک ماه پیش از ورودمان به محل کارمان جلوگیری شده و بیکار شده‌ایم.

او گفت: وضعیت پیش آمده در حالی ادامه دارد که با اطلاع‌رسانی رسانه‌ای برخی مسئولان شهری، قرار شد کارگران تعدیلی را به کار بازگردانند اما تاکنون اقدامی نشده است.

این کارگر بیکار شده شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر تصریح کرد: از چند سال قبل به امید استخدام به عنوان کارگر در شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر مشغول به کار بوده‌ایم اما متاسفانه وضعیت شغلی ما به یکباره تغییر کرد و بیکار شدیم.

این کارگر همچنین گفت: از مسئولان شهرستانی و استانی درخواست داریم برای بازگشت به کار ما اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز