خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه بررسی مشکلات کارگران زغال‌سنگ کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۲۶۰

جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات کارگران شرکت زغال‌سنگ کرمان با حضور نماینده کرمان، سرپرست شرکت و جمعی از شورای کارگران در محل سالن شهید رجایی فرمانداری راور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جمعی از نمایندگان کارگری، مدیران شرکت زغال‌سنگ و نماینده مردم کرمان در مجلس در دفتر این شرکت نشست بررسی مسائل و مشکلات کارگران این شرکت را برگزار کردند.

سرپرست شرکت زغال‌سنگ کرمان گفت: شرکت زغال‌سنگ یک شرکت تولیدی است و باید درآمد داشته باشد تا هزینه‌ها پوشش داده شود و درآمد هم بدون شک با افزایش تولید حاصل خواهد شد. 

جلسه هم‌اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات کارگران شرکت زغال‌سنگ کرمان با حضور محمدمهدی زاهدی (نماینده مردم کرمان و راور) در مجلس شورای اسلامی و عباسی (فرماندار راور)، متصدی سرپرست شرکت و جمعی از شورای کارگران در محل سالن شهید رجایی فرمانداری راور برگزار شد. 

در این جلسه ابتدا کارگران مسائل و مشکلات و مطالبات خود را بیان نمودند. 

سپس محمد متصدی (سرپرست شرکت زغال‌سنگ کرمان) گفت: شرکت زغال‌سنگ یک شرکت تولیدی است و باید درآمد داشته باشد تا هزینه‌ها پوشش داده شود و درآمد هم بدون شک با افزایش تولید حاصل خواهد شد. 

وی شورای اسلامی کار واحد را را بازوی قوی برای خود و سایر همکاران در مجموعه برشمرد و یادآور شد: برگزاری جلسات باشورا و حضور در معادن خود گواه این موضوع می‌باشد که با پشتکار، همدلی وهفکری می‌توان مجموعه را سال‌های متمادی روی پا نگه داشت. 

متصدی گفت: خلاء بیمه‌ای کارگران، اصلاح ضریب شغلی و سایر خواسته‌های شورا اسلامی که دغدغه جامعه کارگری می‌باشد بارها انعکاس ونمونه بارز آن هم در سفر وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی دربازدید از معادن زغال‌سنگ مورد تاکید قرار گرفت. 

در ادامه جلسه، زاهدی با اشاره به شعار سال گفت: مطالبه رهبری هم جهش تولید می‌باشد. با افزایش تولید، مشکلات حل و فصل و در سایه تعامل و همفکری و با برنامه زمان‌بندی در راستای افزایش تولید همت شود. 

در این جلسه مقرر شد با پیگیری زاهدی جلسه‌ای با وزیر صمت به منظور استفاده از ظرفیت سازمان‌های متخصص به عنوان متولی شرکت زغال‌سنگ برای حل و فصل مسائل و مشکلات کارگران در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز