خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون شوراها در تذکر شفاهی به دولت:

دولت به موضوع اخراج کارکنان فروشگاه‌های رفاه رسیدگی کند / قیمت‌ها کنترل نشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۸۲۱

فرخی اظهارکرد: تیم اقتصادی دولت در کنترل قیمت کالا در بازار موفق نبوده و نظارت ها کافی نیست از این رو لازم است قرارگاه های نظارتی در استان ها تشکیل شود.

به گزارش ایلنا، رسول فرخی میکال(نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و عضو کمیسیون شوراها)  در نشست علنی امروز (یکشنبه، بیست و دوم مردادماه) مجلس  در تذکر شفاهی خود با اشاره به عنوان شعار امسال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید، گفت: مشکلات خرید برگ چای تولیدی چای کاران هنوز ادامه دارد و مطالبات چای کاران که تک محصولی هستند و معیشت یک سال خود را از این طریق تامین می کنند هنوز پرداخت نشده است که وزیر کشاورزی باید به آن توجه کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: علیرغم وعده های خرید برنج، هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته و رغبتی برای برداشت محصول میان برنج کاران وجود ندارد لذا باید اقدامات لازم برای حل مشکلات کشاورزان انجام شود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی دولت در کنترل قیمت کالا در بازار موفق نبوده و نظارت ها کافی نیست از این رو لازم است قرارگاه های نظارتی در استان ها تشکیل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در پایان از وزیر اقتصاد خواستار رسیدگی به موضوع اخراج کارکنان فروشگاه های رفاه سراسر کشور شد که بعضی از آن ها بیست سال سابقه کار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز