خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تأخیر ده روزه در پرداختِ حقوق کارکنان مخابرات

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۸۱۶

رئیس شورای کار کارکنان مخابرات استان مازندران از عدم پرداختِ حقوق کارکنان مخابرات تا روز دهم مردادماه خبر داد.

علی‌اکبر بسمل (رئیس شورای کار کارکنان مخابرات استان مازندران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداختِ حقوق کارکنان مخابرات تا روز دهم مردادماه خبر داد. 

به گفته‌ی بسمل، مدتی است که حقوق‌ها با تأخیر پرداخت می‌شود و این تأخیر در پرداختِ حقوق، کارگران را دچار مشکل کرده است. 

رئیس شورای کار کارکنان مخابرات استان مازندران همچنین گفت: ۴۰ روز از اتمام قرارداد بیمه تکمیلی با بیمه معلم گذشته و ظاهرا مخابرات تفاهم نامه‌ای جدید با بیمه دانا امضا کرده، اما تا این ساعت هیچ دستور العملی در رابطه با شیوه‌نامه درمانی در اختیار ما قرار نداده‌اند. 

بسمل افزود: چند ماهی است که مخابرات، پرداختِ ۵۰ درصد از حق بیمه را بر گردنِ کارمندان انداخته در صورتیکه پیش از این تنها ۲۰ درصد از سهم حق بیمه مربوط به نیروها بود. با وجودِ این افزایش سهم، ما اطلاعی از جزئیاتِ بیمه‌ی جدید تکمیلی نداریم. 

رئیس شورای کار کارکنان مخابرات استان مازندران همچنین با اشاره به وضعیتِ نامشخصِ اعتبارات صندوق اعتباری کارکنان مخابرات گفت: به روالِ زمانی که شرکتِ مخابرات دولتی بود، هر ماه ۶ درصد از حقوق کارکنان برای اعتبارات این صندوق کسر می‌شود، اما بیش از یک سال است که این ۶ درصد داخل صندوق تعاونی نمی‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز