خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارگران شهرداری نیشابور به تخلفات مالی مدیران شهری

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۱۲۷

کارگران شهرداری نیشابور از بی‌نتیجه ماندن مطالبا‌ت قانونی خود از سوی شهرداری به دلیل بار مالی خبر دادند.

تعدادی از کارگران شهرداری نیشابور در استان خراسان رضوی در تماس با خبرنگار ایلنا، از به نتیجه نرسیدن پیگیری‌هایشان برای افزایش حداقل حقوق خبر دادند.

این کارگران که از سالهاپیش پیگیر اجرای طرح طبقه‌بندی و سخت و زیان آوری مشاغل خود از شهرداری برای افزایش حداقلی حقوق خود بوده‌اند، گفتند: در حالی مدیران شهری در طول این سال‌ها به دلیل بار مالی مانع اجرای این طرح‌ها برای کارگران شده‌اند که اخیر سه نفر از کارکنان ارشد بخش حراست شهرداری نیشابور به اتهام فساد مالی (صد میلیاردی) از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند.

یکی از کارگران شهرداری نیشابور با اشاره به اتهامات صورت گرفته در شهرداری گفت: در شهرداری نیشابور حدود ۳۵۰ کارگر مشغول کارند که با توجه به اتفاقات اخیر انگیزه کار ندارند چون دریافتی کارگری که سال‌ها به کار نظافت در شهر مشغول کار بوده، کفاف معاششان را نمی‌دهد.

وی افزود: در طول سالهای گذشته در زمینه مشکلات‌مان به هر مسئولی هم شکایت می‌کنیم فقط شنونده است و هیچ اقدامی نمی‌کند. این در صورتی است که امروز در بین کارگران شهرداری نیشابور چند دستگی ایجاد شده است. گروهی از کارگران پیمانکاری که بعد از دو سال با استفاده از قانون ایثارگری استخدام رسمی شده‌اند همچنان به دلیلی مشکلات مالی حداقل حقوق را دریافت می‌کنند.

او از دستگاه‌های نظارتی خواست تا پرونده تخلفات شهرداری را به جد بررسی کنند، تا تمام کسانی که با از بین بردن حق کارگران در تخلفات مالی شهرداری نیشابور دست داشتند، قانونی با آن‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز