خبرگزاری کار ایران

اعتصاب کارگران فلزکار اسپانیا در ویگو برای مزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۴۹۵

کارگران متشکل از اتحادیه‌ها قصد دارند امروز و فردا (پنج‌شنبه و جمعه) در ویگو اعتصاب و اعتراض کنند. اتحادیه کارگری CIG (کنفدراسیون کارگران فلزکاران اسپانیا) خواستار افزایش دستمزد اعضای خود شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از کرایسز ۲۴، کارگران فلز در ویگو، اسپانیا، برای اعتصاب و تظاهرات ۶-۷ ژوئیه، (امروز و فردا) فراخوان دادند.

اعتصاب و حضور در منطقه ویگو از سوی فلزکاران و کارگران کارخانه‌های استیل و فولاد این شهر، احتمالا افزایش فضای امنیتی، اختلالات حمل و نقل محلی و افزایش التهابات دیگر را در پی دارد.

کارگران متشکل از اتحادیه‌ها قصد دارند پنج‌شنبه و جمعه در ویگو اعتصاب و اعتراض کنند. اتحادیه کارگری CIG (کنفدراسیون کارگران فلزکاران اسپانیا) خواستار افزایش دستمزد اعضای خود شده است.

 زمان و مسیر حرکت جمعیت کارگران هنوز اعلام نشده است. در اعتصابات هفته‌های پیش، ده‌ها هزار کارگر فلزکار در راهپیمایی‌های اعتراضی شرکت کردند.

پلیس احتمالاً تعداد قابل توجهی را برای مدیریت تظاهرات مستقر خواهد کرد. وزارت کشور اسپانیا هشدار داده که اقدامات امنیتی و بسته شدن جاده‌های مرتبط احتمالاً باعث اختلال در ترافیک می‌شود. این اعتراض احتمالاً آرام خواهد بود، اما احتمال درگیری بین پلیس و معترضان را نمی‌توان رد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز