خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران تعدیل شده شهرداری جیرفت برای بازگشت به کار

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۱۰۹

نزدیک به ۱۸۰ کارگر شهرداری جیرفت که از یکم خردادماه با تصمیم شهردار بیکار شده‌اند، همچنان منتظر بازگشت به کار خود هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران بیکار شده شهرداری جیرفت همچنان در انتظار بازگشت به کار خود هستند.

یکی از کارگران تعدیلی شهرداری جیرفت با بیان اینکه هنوز بازگشت به کار نشده‌ایم، گفت: ۱۸۰ کارگر خدمات شهرداری جیرفت با سوابق دو تا سه‌ساله هستیم که از ابتدای خرداد ماه سال جاری، از ورودمان به محل کارمان جلوگیری شده و بیکار شده‌ایم.

او گفت: وضعیت پیش آمده در حالی ادامه دارد که بعد از خروج کارگران؛ شهردار وقت که با حکم سرپرستی شهرداری را اداره می‌کرد، کنار گذاشته شد و اعضای شورای شهر نیز در وضعیت فعلی حاضر نیست کارگران بلاتکلیف را به کار سابق‌شان برگرداند. در عین حال با اطلاع‌رسانی رسانه‌ای برخی مسئولان شهری، قرار شد کارگران تعدیلی را به کار بازگردانند اما تاکنون اقدامی نشده است.

این کارگر بیکار شده شهرداری جیرفت به نیابت از همکاران خود تصریح کرد: از چند سال قبل به امید استخدام به عنوان کارگر واحد خدمات مشغول به کار بوده‌ایم و در طول این مدت حقوقی پایین‌تر از مصوبه شورای عالی کار دریافت کرده‌ایم.

به نقل از یکی دیگر از کارگران گفته شد که در حال حاضر شهرداری با این دلیل که کارگران تعدیلی از راه غیرقانونی و بدون طی روال قانونی استخدامی جذب شهرداری شده‌اند، موضوع اخراج کارگران را پیگیری نمی‌کند.

این کارگر تعدیلی شهرداری جیرفت همچنین گفت: از مسئولان شهرستانی و استانی درخواست داریم برای بازگشت به کار ما اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز