خبرگزاری کار ایران

سهامداران صدای کارکنان مخابرات را بشنوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۸۷۴

یک فعال صنفی مخابرات از بی‌جواب ماندن تعامل با نماینده یکی از سهامداران عمده شرکت مخابرات خبر داد.

میثم باقری (سخنگوی شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری مخابرات ایران و رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان قم) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: متاسفانه تلاش نمایندگان تشکلهای کارگری مخابرات ایران برای در جریان قرار دادن یکی سهامداران عمده مخابرات از مسائل و مشکلات متعدد صنفی، با عدم پاسخ مواجه شده است.

او افزود: سوال این است آیا شرکت متولی سهام عدالت در مخابرات مایل نیست در راستای تامین مصالح و منافع مخابرات کشور و صنعت ارتباطات از واقعیت‌ها مطلع شود و به سهم خود در تصمیم‌گیری در مجموعه معظم مخابرات ایران سهیم باشد؟

باقری اضافه کرد: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین ارائه کننده خدمات ارتباطی به مردم در سطح کشور مطرح است که ۲۰ درصد از سهام این شرکت در قالب سهام عدالت به اقشار مختلف مردم واگذار شده است بنابراین نماینده سهام عدالت باید با کارکنان مخابرات و تشکل‌های صنفی آن‌ها تعامل سازنده داشته باشد.

اسفند ماه سال گذشته نماینده سهام عدالت در هیات مدیره مخابرات از سوی کانون شرکتهای سرمایه گذاری سهام عدالت معرفی شده است و تلاش تشکل‌های صنفی کارکنان برای گفتگو با این نماینده به گفته باقری تا امروز بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز