خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از کارخانه در حال احیای قند یاسوج

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۳۹۴

معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه سفر به استان کهکیلویه و بویراحمد، از کارخانه در حال احیای قند یاسوج بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، حسن منصوری روز گذشته در دومین روز از سفر بازدید پروژه‌ای خود به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن حضور در بخش‌های مختلف کارخانه قند یاسوج، به استماع دغدغه‌های کارگران پرداخت و پای صحبت‌های آن‌ها نشست.

معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه در جلسه‌ای با مدیران کارخانه قند یاسوج حضور یافت و طی نشستی چندساعته شنوای مشکلات آن‌ها شد.

این مسئول اجرایی، از زحمات مدیران و کارگران کارخانه قند یاسوج در حمایت از تولید ملی و احیای این کارخانه تعطیل شده، قدردانی کرد.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه حمایت از تولید، بر لزوم رفع مشکلات واحدهای تولیدی متوقف شده با همکاری دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

منصوری خواستار تسریع مدیران کارخانه قند یاسوج برای راه اندازی این کارخانه تعطیل شده تاکید کرد وآن را یکی ازکارهای جهادی دولت دانست که راه اندازی مجددا آن زمینه بازگشت به کار کارگران قدیمی و اشتغال جویای کار خواهد شد.

به گفته وی؛ دولت اهتمام جدی برای برگرداندن واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید دارد و احیای کارخانه تعطیل شده قند یاسوج نمونه بارز مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به استان کهکیلویه وبویر احمد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز