خبرگزاری کار ایران

نشست کارگران شرکتِ کنترل ترافیک با اعضای کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۸۲۵

تعدادی از کارگران شرکت کنترل ترافیک با حضور در دفتر کانون شورای اسلامی کار استان تهران نسبت به ادغام شرکتِ کنترل ترافیک معترض شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران شرکت کنترل ترافیک با حضور در دفتر کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان تهران نسبت به ادغام شرکتِ کنترل ترافیک معترض شدند. این کارگران که قرارداد موقت و پیمانکاری هستند از سرنوشتِ واگذاریِ این شرکت نگرانند و از نمایندگان خود در شورای اسلامی کار خواستار پیگیری و حمایت موضوع واگذاری شدند. 

در این نشست قرار شد کانون هماهنگی شورای اسلامی کار تهران برای پیگیری موضوع نامه‎ای به شهردار و شورای شهر تهران بنویسد و مراتبِ نگرانیِ کارگران را به گوش آن‌ها برساند. 

شورای اسلامی کار با استناد به ماده ۲۰ قانون تشکیل شورا مصوب و ماده ۱۵ آئین نامه اجرایی آن باید در زمینه‌های اجتماعی بروز حوادث، مراجع ذی صلاح خصوصا وزارت کار وامور اجتماعی و سایر نهادهای مربوطه (وزارت کشور و شورای شهر تهران) را مطلع کند. 

اعضای کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران در این نشست اعلام کردند که از خواسته‌ها و مطالبات قانونی و اعتراضات صنفی کارگران و شورای اسلامی کار شرکت کنترل ترافیک حمایت می‌کنند و صدای آن‌ها را به گوش مراجع ذی‌صلاح خواهند رساند. 

گفتنی است؛ خبر ادغام شرکتِ کنترل ترافیک و واگذاری وظایفِ این شرکت به شرکتِ پیمانکار، ۴۰۰ کارگرِ این شرکت را نگران کرده است. معلوم نیست در صورتِ واگذاری شرکتِ کنترل ترافیک چه اتفاقی برای کارگران قراداد موقت و شرکتی بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز